22 | 10 | 2017

ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΖΟΥΣΑΝ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΠΡΙΝ ΑΠΟ 130.000 ΕΤΗ

Οι παλαιοντολόγοι του Σαν Ντιέγκο ερευνούν τα οστά των μαστοδόντων.

Προϊστορικοί άνθρωποι, πιθανώς Νεάντερταλ ή κάποιο άλλο αφανισμένο είδος, ζούσαν στην Καλιφόρνια πριν από 130.000 χρόνια, επισημαίνει ομάδα παλαιοντολόγων που δημοσίευσε τη σχετική μελέτη στο περιοδικό Nature.

Η διαπίστωση των ερευνητών βασίζεται στη μελέτη οστών μαστοδόντων που βρέθηκαν κοντά στο Σαν Ντιέγκο. Αν οι επιστήμονες έχουν δίκιο, θα μεταβληθεί σημαντικά η κατανόησή μας σχετικά με την εξάπλωση των ανθρώπων πάνω στον πλανήτη μας. Σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία που συγκεντρώθηκαν, ο άνθρωπος πάτησε στην Αμερική...

CARL ZIMMER / THE NEW YORK TIMES - kathimerini.gr - 28/04/2017

...πριν από 15.000 χρόνια και γενετικές εξετάσεις έχουν δείξει ότι οι άνθρωποι εκείνοι ήταν πρόγονοι των αυτοχθόνων Αμερικανών που έφτασαν στη Βόρεια Αμερική από την Ασία.

Αν τελικά ο άνθρωπος περπατούσε στην Αμερική 100.000 χρόνια νωρίτερα, πιθανώς να μην είχε σχέση με κάποια από τις γνωστές ομάδες. Ο σύγχρονος άνθρωπος δεν έφυγε από την Αφρική παρά πριν από 50.000 έως 80.000 χρόνια όπως έδειξαν πρόσφατες γενετικές μελέτες.

Αν οι κάτοικοι της Καλιφόρνιας δεν ήταν σύγχρονοι άνθρωποι, τότε θα πρέπει να ήταν Νεάντερταλ ή κάποια άλλη αφανισμένη ομάδα του ανθρώπινου γενεαλογικού δένδρου.

Τα μεγάλα κόκαλα ήταν σπασμένα και γύρω τους υπήρχαν πέντε μεγάλες στρογγυλεμένες πέτρες. Οι επιστήμονες κατέληξαν ότι τα σπασμένα οστά δεν μπορούσαν να προέρχονται από την επίθεση κάποιου ζώου, ενώ πάνω στις πέτρες διαπιστώθηκε ότι υπήρχαν εγκοπές. Οι επιστήμονες κατέληξαν ότι οι άνθρωποι προσπαθούσαν να βγάλουν τον νωτιαίο μυελό από τα οστά των μαστοδόντων και ότι με αυτά κατασκεύαζαν κάποια εργαλεία.