19 | 11 | 2017

Κύριες επιλογές
Χρονική ταξινόμηση άρθρων
Powered by mod LCA
Οι Ειδήσεις από...

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ Ο ΝΕΟΣ ΗΧΟΣ ΤΗΣ F1;

Το πιο πιθανό είναι όχι, μετά τον πρώτο αγώνα στην Αυστραλία έχει γίνει μείζον θέμα στην κοινότητα φιλάθλων της F1, η απουσία θορύβου. Ο οργανωτής του αγώνα στο Άλμπερτ Παρκ, δισεκατομμυριούχος Ρον Γουόκερ έφτασε στο σημείο να δηλώσει σε τοπική εφημερίδα: “Εμείς δεν πληρώσαμε τόσο λεφτά για αυτό το θέαμα”.

Από τη στιγμή που ακούσαμε για πρώτη φορά το νέο ήχο των κινητήρων στις χειμερινές δοκιμές εξέλιξης στο Μπαχρέιν γράψαμε: “Οι πωλητές ωτοασπίδων πρέπει να βρουν άλλη δουλειά”. Ο νέος ήχος είναι λιγότερο έντονος, εμπεριέχει όμως, κατά την άποψή μας, πολύ περισσότερο δράμα. Οι περσινοί V8 κινητήρες, ούρλιαζαν και σε ξεκούφαιναν σε σημείο που ήταν επίπονο για τους μηχανικούς στα πιτ ενώ τα μικρά παιδιά δε μπορούσαν να σταθούν στην κερκίδα. Επιπλέον οι περισσότεροι θεατές μετά από λίγο είχαν πονοκέφαλο και χρησιμοποιούσαν ωτοασπίδες. Μιας και αναφερόμαστε στους θεατές καλό είναι να σημειώσουμε πως ακόμη κι αν γεμίσουν όλες οι πίστες και στους 19 αγώνες μετά βίας μιλάμε για 2 εκ. ανθρώπους τη στιγμή που το τηλεοπτικό κοινό ξεπερνά το μισό δισεκατομμύριο ανθρώπους.

Τάκης Πουρναράκης - NewsAuto.gr - 22/03/2014

Είναι αλήθεια πως ο νέος δραματοποιημένος ήχος δεν αποδίδεται τέλεια στην τηλεόραση. Η αναρρόφηση του υπερτροφοδότη, η ανάκτηση ενέργειας στο φρενάρισμα αλλά και οι πιο αργές αλλαγές ταχυτήτων δίνουν την αίσθηση πως τα μονοθέσια πάνε πιο αργά. Δεν ισχύει αυτό, προσωπικά στοιχηματίζουμε πως στη Μαλαισία ο ρυθμός στην pole θα είναι εφάμιλλος του περσινού. Ένα επιπλέον σημαντικό κατά την άποψή μας στοιχείο είναι ο ρυθμός περιστροφής των νέων μονάδων ισχύος. Το όριο με βάση τους κανονισμούς είναι στις 15000rpm όμως η συντηρητική προσέγγιση των κατασκευαστών κινητήρων στον πρώτο αγώνα της χρονιάς για λόγους αξιοπιστίας είχε ως αποτέλεσμα οι κινητήρες να στροφάρουν μέχρι τις 12.500 – 13000rpm. Προφανώς η απουσία των γραφικών περιστροφής της μονάδας ισχύος από τα στοιχεία που υπήρχαν διαθέσιμα στο τηλεοπτικό σήμα δεν ήταν τυχαία.

Σταδιακά οι νέες μονάδες ισχύος θα γυρίζουν αξιόπιστα στις 15.000rpm, η ηχοληψία θα βελτιωθεί αναδεικνύοντας το δραματικό χαρακτήρα του νέου ήχου και εμείς θα συνηθίσουμε. Πιστεύω πως δε θα χρειαστεί κάποια δραματική αλλαγή όπως προτείνουν κάποιοι μεταξύ αυτών και ο ισχυρός άντρας της F1, Μπέρνι Έκλεστον πιθανόν για λόγους πολιτικής.

Εδώ μπορείτε να ακούσετε από θεατή που βρίσκονταν στο ίδιο σημείο πέρυσι και φέτος τη διαφορά στους ήχους των κινητήρων.

Share in Facebook
Tweet it!