14 | 12 | 2017

Κύριες επιλογές
Χρονική ταξινόμηση άρθρων
Powered by mod LCA
Οι Ειδήσεις από...

ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ

Την καλύτερη υπηρεσία προσφέραμε ως κλάδος φανατικών διακόνων της Φυσικής Επιστήμης στους εχθρούς των Πανελλαδικών Εξετάσεων, οι οποίοι βρήκαν την κατάλληλη ευκαιρία για να σερβίρουν ξανά το ξαναζεσταμένο λαϊκό αφέψημα περί της άμεσης κατάργησής τους.

Η ανακοίνωση των κυβερνητικών προθέσεων της κυβερνώσας Αριστεράς με αφορμή το «άκυρο» θέμα της Φυσικής είναι εύγλωττη και δηλώνει την πολιτική πρόθεση του τέλους των επάρατων αξιολογήσεων.

Μετά τον αείμνηστο Ανδρέα, τις Πανελλαδικές Εξετάσεις θα τις καταργήσει και ο Αλέξης … Αχ Ελλάδα μου γλυκειά!

Το Έθνος της Κυριακής, ωστόσο, μας πηγαίνει ένα βήμα πιο κάτω ή καλύτερα μερικά χιλιόμετρα πιο μακριά κοντά στο Σούνιο, στο οποίο ένα διεθνές forum κύρους προετοιμάζει τη λειτουργία της πρώτης ιδιωτικής Νομικής Σχολής, οι εμπνευστές της οποίας διατυμπανίζουν την επιλογή των φοιτητών και των καθηγητών με αδιάβλητες εξετάσεις και λογικά δίδακτρα.

Η διαφαινόμενη εξέλιξη του νεοελληνικού παραλογισμού θα είναι η εισαγωγή με εξετάσεις σε ιδιωτικά Πανεπιστήμια και η άνευ εμποδίων ελεύθερη πρόσβαση στα κρατικά λαϊκά Πανεπιστήμια. Ο εξισωτικός ρόλος της Παιδείας σε όλο του το μεγαλείο!

Γιώργος Χατζητέγας - εκπαιδευτικός - aixmi.gr - 29/05/2012

Όσο για την τραγική και τραγελαφική κατάσταση με το θέμα της Φυσικής, το οποίο αδυνατούμε ως κοινωνία να βαθμολογήσουμε, ως δάσκαλος του μαθήματος σε υποψηφίους εξετάσεων τρείς δεκαετίες τώρα ένα έχω να δηλώσω: το αδιοίκητο υπουργείο της Παιδείας -προσπαθώντας να ικανοποιήσει την αυταρέσκεια και την υπέρ το δέον αυστηρότητα του επιστημονικού συνδικαλισμού- υπερέβη μια πάγια αρχή στη διαχείριση ανάλογων κρίσεων.

Αντί να αποδεχθούμε κάθε επιστημονικά τεκμηριωμένη λύση υποκύψαμε στη λεξιλαγνεία μιας πύρινης ανακοίνωσης από αυτές που συνήθως ακυρώνουν στη χώρα μας οτιδήποτε διαφοροποιείται με όρους ποιότητας και υπεροχής.

Το τέλος των εξετάσεων επέρχεται γιατί απλούστατα ως κοινωνία δεν μπορούμε να συμφωνήσουμε ούτε στην επιλογή των θεμάτων, ούτε στη βαθμολόγησή τους και, προφανώς, επιθυμούμε μια Παιδεία ομοιομορφίας και όχι αριστείας.

Share in Facebook
Tweet it!